Tuesday 20 December 2011



MOHAMAD SYAFIQ BIN MOHD NAJIB LOO
Serious rindu yang teramat :/
Since kes yang hari tu, terus tak berapa nak rapat dengan dia
Yeah aku tau dia sayang lagi kat Mira, tapi tak boleh ke jaga sikit je hati aku. Sikit je aku mintak tak banyak pun
Aku kalau nak jujur boleh je. Aku rindu Addin
Tapi aku cover, aku tak update status yang boleh buat aku kantoi
Tapi dia? Selamba je update 4years segala tu
Aku tau aku belum official lagi dengan dia. Tempoh 3 tahun tu lama and mcm mcm boleh jadi kan?
Tapi dalam masa 3 tahun, time tu laa nak build something between us
Dia dah tak panggil aku sayang lagi dah :/ okay okay
Kurang dah contact dengan dia
That day kan, dia call tau then bagitau yg dia ada call Mira
Dia cerita laa semua. And aku time tu macam kawan baik dia yg dulu tu
Bagi dia advice itu ini. Aku membebel, aku ketawa 
Tapi Allah je yang tau macam mana hancurnya hati aku. Lepas dia call je, meleleh :'(
Seminggu kat BP, lagi laa jarang contact dia
Bila aku call tak angkat, text tak reply. Tapi nanti bila aku dah tidur pukul 2 3 pagi dia call
Now dah kat Jengka. Ada laa contact jugak
Latest fact; dia text dgn orang lain :)
Dia sendiri yang bagitau, bagus laa kalau macam tu. Jujur kan
Siapa orangnya? Qila Fauzy. Jyeahhh :D
Orang yang sama masa aku dengan Naqib dulu 
Haihhhhhhhh :'/
Aku ni siapa sehh haihh. It's okay laa kalau dia rasa lagi selesa dengan orang lain
Senyap aje laa Anis
One more thing; I miss my Siti Syakirah :'/



No comments:

Post a Comment