Saturday 31 December 2011

Start all over again?




Salam
Before pergi camp, ada laa jugak text dia
Nekad gila text dia. Dia reply
Awkward gila wehh text dengan dia
Then cakap laa 'mesti taktau nak bebual apa kan', dia jawab 'aah'
Cakap lagi 'ras mcm strangers pulak'm dia jawab 'kenapa ni? Sebab saya kan?'
Aku pun mcm HAIHHHH entah laa ek. Mungkin dua dua kot
Then tetiba dia cakap;
Start all over again nak?
Time tu mcm terubat sikit hati. Yelaa at least aku tau aku ni still exist lg dalam dunia dia and dia ada inisiatif nak pulihkan hubungan kteorang
Dua kali dia mention macam tu
And aku mcm, oh okay kot
Then aku pergi camp, 9 days without handphone
Lepas camp je after call ayah aku call dia
Dia kata dia memang tunggu pun aku call. Yeke?
Dia tak boleh topup, number dia kena block. Okayyyyyy
Tadi pagi online, then tengok page Qila Fauzy
Ada laa yg bila punya ntah tapi yg pastinya selama aku kat camp laa
You, sorry bout last night. I bukan sengaja offline tapi tertidur. Sorry
Oh okay then
Seems like you're doing fine without me





No comments:

Post a Comment