Thursday 22 December 2011

Tuhan Maha Kuasa




Assalamualaikum
Tuhan tu memang Maha Kuasa kan
Sekejap je jawapan aku terjawab
Semalam malam langsung tak msg aku. Okay think positive
Maybe dia terlalu busy study sebab minggu ni minggu test kan
Tapi disebalik positif tu, terfikir sebab lain
Qila Fauzy? Yeahhh mungkin
Terasa macam nak msg dia tapiiiiiiiii kalau dia nak msg aku mesti dah lama kan dia msg
So senyap je laa
Dah nak offline ni tetiba kat news feed ada status baru 
That typical boy who afraid to say a 'goodbye' word even in the end of conversation, so weird but kinda cute ;D
Okay itu Qila Fauzy yang update
Siapa lagi sehh kalau bukan Syafiq Loo
Bermaksud, dia msg dengan Syafiq malam tu kan? Kalau tak mana Qila Fauzy tau kan
Haihhhhhhh
Sekejap je Tuhan tu tunjukkan kat aku kan
Speechless :/
Nanti aku tak on phone for a week. Tengok respond dia macam mana kayyy
Toodles
Xoxo




No comments:

Post a Comment