Sunday 1 January 2012

Amir Nur Zahin Gunawan




Amir Nur Zahin Gunawan :)
Hoho member tadika. Omel omel hahaha
Masa kat kem memang rapat gila dengan dia wehh even lain group
Bagi siapa yg taktau, ingat aku dengan Amir ada apa apa
Bagi yg tau, aku dengan Amir memang dah lama kenal haaaaaa
Last day kem, kteoang tukar tag tau dengan topi
Mecca kata, cap Amir tu mahal and dia sayang gila cap tu tp dia nak tukar dgn cap aku yg 10 hengget bazar karat tu
Haaaaaa ramai perasan tag aku dengan Amir lain hehe
Suka hati laa korang nak cakap apa yg penting aku dgn Amir kawan baik ;)
Ramai cakap aku ada apa apa tau dgn Amir hoho apa sehh
Balik tu amik gambar dengan dia segala
Nak naik bas pun dia tunggu
Haaaa masa dinner malam tu duduk dengan dia hehe
Then dah dalam bas kan, aku text dia jumpa lagi ;) then dia reply okay anis jumpa lagi, saya mesti rindu awak nanti
Wahhhhhhhhhhhhhh! Terkejut akak hahaha okay okay tu perkara biasa cehh sedapkan hati
Msg msg lagi, tetiba dia cakap something yg buat aku mcm OMG
Anis selama kat kem ni kan I ada rasa minat kat u 
Apakah? Apakah? Apakah?
Hahahaha unexpected wehh! Aku dengan Amir memang mmber rapat biasa je kot
Patut laa tak kesah nak tukar cap dengan aku
Hihi Amir Amir, hensem hoho
Tapi dia dah ada someone even tak ada status
And aku? Syafiq
So sekarang ni ikut flow jeeeeeeee hehehehehe
:p




No comments:

Post a Comment